Salmenta pertsonala

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en vasco con un tamaño de 6,64 KB

Beharrezkoa da: bezero kop handiena erakar dezakeen produktuaren ezaug ezagutzea, burutu daitezkeen balizko salmenta-kop zehaztea, produk desberdinak merkaturatzeko baliab onenak aztertzea, produk banatzeko metodorik egokiena zehaztea, egokitzapena.

MERKATUAREN BILAKAERA produk enfokea(enpresa produk onak salneurri baxuan ekoiztean saiatzen da) bezero enfokea(konpetentziaren hazkundearengatik, bezeroen gustuetara egokitu) marketin enfokea(Merkatuak aztertu bertako beharra identifikatzeko eta asetzeko ekintza komertzialen bitartez)MARKETIN ENFOKEA ekoizpen,merkatu eta salneurri politiken zehaztapena, publizitatea, salmentak sustatu, sari sistemak, banaketa, produktu ikerketa, merkatu azterketa

MERKATUA merkatu bezala saltzaile eta kontsumitzaileek aurrera daramatzaten produk baten salerosketa ekintza guztiak hartzen dira MOTAK:
1.Lehiakortasuna(LEHIA PERFEKTUA produktuaren homogeneotasuna denek berdina saldu, eskaintzaile eta eskatzaile kantitate handia, merkatuaren ezaguera osoa parte hartzaileak informazio asko, merkaturik irten eta sartzeko askatasun osoa, eskari eta eskaintzaren legeak prezioak ezarri LEHIA INPERFEKTUA bestearen ezaugarriren bat betetzen ez denean sortzen da1.Monopolioa saltzaile bakarra eta erosle ugari oligopolioa saltzaile gutxi erosle ugari eta lehia monopolistakoa saltzaile asko eta erosle asko baina produk ez da homogeneotasuna ematen 2.Azken erabilpenaren arabera kontsumo merkatuak bertan kontsumitzaileak euren beharrak asetzeko , industri merkatuak beste produk batzuk sortzeko asmoz erositakoa

MERKATU KUOTA garrantzitsua enpresentzat dagokion salmenten proportzioa zein den jakitea deritzo. Aldagaiak: Adina, sexua, demografia, geografia,soziologia,psikografikoa.


DATU BILKETA TEKNIKAK(BARNE)inkesta zintzoak ez elkarrizketa pertsonala posta telefonoz,behaketa eragin ez konts ez du jakingo eta askatasunez jokatu

INGURUNE OROKO AZT legedia:segurtasuna araudia.Teknologia:kostuen gutxitzea ondorioz prezioa jaitsi.Gizartea:errenta.Ekonomia:zabalkuntza

LEHIAKIDEEN AZTER:kokapena,inform bilaketa,lehiakideen egoeraren konpa enpresarekin

KONTSU AZT segurtasuna,usteak,esperientzia,imitazioa

MARKETINAREN ELEMENTUAK GARRANTZIA produk prezio sustapena banaketa, produk bat ezagutzera eman eta desiragarri egiten duen marketin politika on

PREZIOPOLITIKA Prezioa: kontsumi saltzaileari ond edo zerb baten truke ematen dion diru kantitat,erosleengan azkarra eragiten duen marketinaren aldagaia,faktoreak:kostua,merkatuaren eskaria etab komenigarria prezioa jaistea diru sarrerak handitu

PREZIOEN FINKAPENA(kostuetan oinarrituta-kostuari etekin marjin+,kalkulatzeko prod kostua enpresak dauka eta nahi duen marjina kalkulatu% eta lehian oinarrituta lehiakideen prezioen arabera finkatu-lehiakiden antzeko pre,pre lehiakideen azpitik fink,pre lehiakid gainetik fink)

PRDUKmarketin politikaren barnean funtsezko elementua esker enpresak merkatuan eragina izan marketinari begira produk erosi nahi den giztia da ondorioz kontsumitzailearen beharrak ase ditzakeen edozer gauza.

PRDUK POLITIKAenpresak saitu lehiakideen produktuengandik bereizten diren prod sortzen, zerbait bereizgarri izan behar, produktuaren arteko ordezkaoen maila ahalik eta txikien egin, enpresak marka erabili ezberdintzeko.

BIZITZAZIKLOAproduk merkaturatzea ematen da,produk berria edo dagoeneko merkatuan dagoena berrikuntzekin izan,ezezaguna denez salmetak eskasak hazk geldoa,konpetenzia eskasa/nulua, komunikazio behar beharrezko tresna1.HAZKUNDEAprodu ezezaguna,salmentamaila hazk handia,ezagutearazreko publizitatea,banaketan ere2.HELDUTASUNAsalmenten hazk egonkortzen,publiz konts berriak bilatu,errentagarritasun handiena, produ eraberrituz mantendu3.GAINBEHERAsalmentakjaitsi, prezioa ere, errentagarritasuna ere,arrazoaik ugari:konpetentzia,teknologia interes falta


BANAKETA(produk produkzio katetik ateratzen denetik, bezeroen eskuetara heldu arte jarraitzen duen prozesua1.Produk almazenamendua, banaketa fisikoa eta fakturazioa

KANPOKANALAPrduk lekualdaketa egiten duten enpresei bitartekariak, hauen kop ezberdinak egon eta handikariak edo xehekaria izan

BANAKETAKANALAKproduktuak ekoizletik kontsimi.Bidea egiteko erabiltzen den bitartekoateledenda, dekadentzian dago eta bere sinegarritasuna kolokan iragrkiek kutsu subrealista

BANAKETAKANALBERRIAKFrankiziak:nazioarteko enpresa bat eman, lokalaz eta bertako publizitateaz arduratuCANONAnegozioa hasieran ordaintzen denaROYALTIAKepemuga zehatz batzuetan mozkinetatik ordanintzen den zenbatekoa(Interneten bidez egindako salmenta: sarera konektatutako edozein aparatuen bidez eta kobrantza kreditu txartela edo errenbolso indarra gehiago hau), mmakina automatikoak betidanik erabali tabakoa eyab

PROMOZIOA(helburua enpresaren salmentak handitzea merkatuan produk edo zerbitzua ezagutzera emanez, enpresaren irudia sendotuz edo produktuaren erosketa bultzatuz teknikak:)

PUBLIZITATEA(komunikazio prozesu masiboa da, produk ideia instituzio eta zerbitzuen aurkezpen eta sustapena helburutzat dituena, publikoaren jarrera egin, erosketa bultza, markaren irudia hobetu)

SALMENTAPERTSONALA(informatzea eta bezeroa porduk erostera konbentzitzea helburua, saltzailearekin kontaktu zuzena eman, ahozko mezu indibidualak erabili eta erantzun azkarra eskatu)

HARREMANPUBLIKOAK(enpresak pentsatu duen irudia sortu mantentzeko bultzaten dituen ekimen multzoei deitzen zaie, funtzio hau ez da enpresako HHPP-etakoen ardura koherentzia bat egon enpre osoan, stakelholdersekin harremanak sortu)

MERCHANDISING produki salmenta gunean irteera ematen laguntzen dion baliab multzoari

Entradas relacionadas: