Ikasleen Eskaera: Patioa Hobetzeko Neurriak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en vasco con un tamaño de 2,11 KB

Andoni Moreno jaunari:

Ni Alex Parraga naiz, 2. L mailako ikaslea. Gutun honen bidez, ikastetxeko patioaren egoera kezkagarria salatu nahi dut. Hainbat ikaslek, tartean nire lagunek eta nik, arazo larriak aurkitzen ditugu egunero jolastorduan.

Patioan Identifikatutako Arazo Nagusiak

Zehazki, honako puntu hauek nabarmendu nahiko genituzke:

  • Saskibaloi kantxa: Saskibaloian jokatzeko kantxako marrak ia ez dira ikusten, desagertuta baitaude. Horrek partidak behar bezala antolatzea eta jokatzea asko zailtzen du. Ondorioz, zailtasunak ditugu lehiaketetan parte hartzeko eta gure kirol-gaitasunak garatzeko. Egoera honek saskibaloia praktikatzea eta talde-lana sustatzea oztopatzen du.
  • Futbol ateetako sareak: Futboleko ateetako sareak oso egoera txarrean daude, askotan hautsita. Horrek baloia atezaindegitik erraz ateratzea dakar, eta, ondorioz, baloiak patioaren kanpoaldera joaten dira maiz. Horrek jolasten ari garen bitartean denbora asko galtzea eragiten digu.

Egoeraren Ondorioak Ikasleentzat

Arazo hauek frustrazioa sortzeaz gain, gure ikaskuntzan ere eragina izan dezakete. Kirolaren bidez balio garrantzitsuak ikasten ditugu (esfortzua, talde-lana, errespetua...), eta instalazio desegokiek balio horiek praktikan jartzea zailtzen dute. Gainera, patioaren egoera desegoki honek gure osasun fisikoa ere arriskuan jar dezake, kirola modu seguruan egitea ezinbestekoa baita gure garapenerako.

Hobekuntza Eskaera Zuzendaritzari

Kirola egiteko espazio egokiak eta ondo mantendutako instalazioak izatea funtsezkoa da ikasleok kirolaren onurez gozatu ahal izateko. Hori dela eta, patioaren egoera lehenbailehen hobetzeko beharrezko neurriak har ditzazun eskatzen dizut.

Ikasleok jolasteko eta kirola egiteko espazio duin eta seguruak behar ditugu, gure hezkuntza-prozesuaren parte garrantzitsua baitira. Zure laguntza eta esku-hartze azkarra espero dugu arazo hau konpontzeko.

Eskerrik asko zure arretagatik.

Adeitasunez,

Alex Parraga
(2. L mailako ikaslea)

Entradas relacionadas: