Garapen sozialen esku hartzea

Enviado por Chuletator online y clasificado en Matemáticas

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,3 KB

Eredu zentralizatzaile Erdibidekoa

-Zentralizatua eta federalaren Artekoa.

-Lurralde bateko komunitatea Eskumen propioekin

-Espainia adibidez, autonomietan.

Eredu deszentralizatzaile Federala

-Alemania

-Estatu ezberdinak

-Zentralizazioa komunitate Lokalen ikuspegitik, ondorioz gatazka.

Hezkuntza eta autonomia

-Legeak finkatzen du hein handi Batean ikasorduen eta curriculumaren oinarrizko edukien hedapena.

-Oinarrizko edukien kopurua %55 Hizkuntza propio dutenentzat, beste zatia Autonomia erkidegoak

ezartzen du. Hezkuntza propiorik Ez dutenek %65.

Erkidegoen bi aurpegi

-Aberastasunaren banaketa Orekatua

-Antolakuntza desegokia

-Demokrazia sakondu

….

Hezkuntza proiektua

-Dokumentu horretan ikastetxeen Nortasuna azaltzen da. Erabaki nagusiak hartzeko ibilbide eta

estrategiak hor azaltzen dira.

Bertan zehazten dira, baita:

-Curriculum ofizialeko Zehaztapenak, gai ezberdinei buruz.

-Asmo eta helburuekiko akordioak, Estrategiak eta baliabideak.

-Hezkuntzan esku-
Hartzeko Garatuko diren eduki eta tresnak.

Bertako zehaztapenak Testuinguruaren premi eta ezaugarriei erantzuten die, eta Irakaskuntza

jardueraren koherentzia eta Kalitatea bermatzea izango dute helburu.

Hezkuntza proiektuaren oinarriak

Ikastetxearen identitatea:

-Aniztasunaren buruzko plana.

-Elkarbizitzaka, irakasleen Formakuntza.

Azken 35 urteak aldaketa handiko Urteak izan dira, bereziki hezkuntzan. Hezkuntza Legedian 8 lege

nagusi izan ditugu. Eta beste hainbat lege garapen gutxikoak, hainbat dekretu ordena eta

erreglamendu. Irakasleek bere Eginkizuna ez balute argi, eromen hutsa izango zen.

Entradas relacionadas: