Garapen sozialen esku hartzea
Enviado por Chuletator online y clasificado en Matemáticas
Escrito el en vasco con un tamaño de 3,3 KB
Eredu zentralizatzaile Erdibidekoa
-Zentralizatua eta federalaren Artekoa.
-Lurralde bateko komunitatea Eskumen propioekin
-Espainia adibidez, autonomietan.
Eredu deszentralizatzaile
Federala
-Alemania
-Estatu ezberdinak
-Zentralizazioa komunitate Lokalen ikuspegitik, ondorioz gatazka.
Hezkuntza eta autonomia
-Legeak finkatzen du hein handi Batean ikasorduen eta curriculumaren oinarrizko edukien hedapena.
-Oinarrizko edukien kopurua %55 Hizkuntza propio dutenentzat, beste zatia Autonomia erkidegoak
ezartzen du. Hezkuntza propiorik Ez dutenek %65.
Erkidegoen bi aurpegi
-Aberastasunaren banaketa Orekatua
-Antolakuntza desegokia
-Demokrazia sakondu
….
Hezkuntza proiektua
-Dokumentu horretan ikastetxeen Nortasuna azaltzen da. Erabaki nagusiak hartzeko ibilbide eta
estrategiak hor azaltzen dira.
Bertan zehazten dira, baita:
-Curriculum ofizialeko Zehaztapenak, gai ezberdinei buruz.
-Asmo eta helburuekiko akordioak, Estrategiak eta baliabideak.
-Hezkuntzan esku-
Hartzeko
Garatuko diren eduki eta tresnak.
Bertako zehaztapenak Testuinguruaren premi eta ezaugarriei erantzuten die, eta Irakaskuntza
jardueraren koherentzia eta Kalitatea bermatzea izango dute helburu.
Hezkuntza proiektuaren oinarriak
Ikastetxearen identitatea:
-Aniztasunaren buruzko plana.
-Elkarbizitzaka, irakasleen Formakuntza.
Azken 35 urteak aldaketa handiko
Urteak izan dira, bereziki hezkuntzan. Hezkuntza Legedian 8 lege
nagusi izan ditugu. Eta beste hainbat lege garapen gutxikoak, hainbat dekretu ordena eta
erreglamendu. Irakasleek bere Eginkizuna ez balute argi, eromen hutsa izango zen.