Bezeroari Zuzenduriko Enpresa Antolakuntza Eredua
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en vasco con un tamaño de 4,44 KB
EREDU BERRIAREN BALDINTZAK: Eredu taylorista-departamentalaren emaitzak:
- Informazio erantzun bukleen existentzia.
- Desinformazio espiralen existentzia.
- Esklabo baten erantzukizun ia osoa.
- Arazoa detektatu eta irtenbidea erabakitzen den puntuen artean distantzia luzea.
- Departamentuak emaitzetan ez dira inplikatzen.
- Berrelikadura falta da.
- PCda buklea ez ixtearen ondoriozko ikaste zailtasuna.
BEHARRIZANAK: Arlo sail baten erantzukizuna eta hobekuntza bere gain hartuko duten pertsona taldeak edukitzea. oinarrizko 2 entitate organikoren gain oinarrituko dira pertsona hauek, balio sortzaile unitateak eta kudeaketa eredu elementalak (talde autokudeatuak).
Balio Sortzaile Unitateen Kontzeptua
BEZEROAREN ESKAERAK BETETZERA ORIENTATUAK:
- Egungoak: eskaerak, erreklamazioak, kontsultak, eskaintzak, diseinua, garapena.
- Potentzialak/geroaldikoak: konpetentzia esentzialen garapena, egungo prozesuen hobekuntza.
ERA HAUETAKOAK IZAN DAITEZKE:
- Lerroak: ekoizpen arloari espreski bideratuak.
- Minifabrikak: Logistika, programazio, kalitatearen ziurtatzea, mantenketa, prozesu injinerutza.
- Negozio unitateak: atal komertzialak eta produktu garapenekoak hartzen ditu kontutan.
BSU MAILARA FUNTZIOAK: BSU-ak ahalik eta autonomoenak izango dira, hortarako ahalik eta baliabide eta funtzio gehien deszentralizatu eta ondorengo funtzioen kargu eginaz:
- Ekoizpena.
- Erosketak.
- Produktu injeneritza.
- Planifikazioa.
- Kalitatearen ziurtatzea.
- Programazioa.
- Mantenketa.
- Etengabeko hobekuntza.
BSU-EN LAGUNTZA AKTIBITATEAK: BSU-aren oinarrizko konpetentzia ez diren aktibitate oro dira. Berarekiko erabaki behar da enpresa barruan geratzea, kanpo hornitzaile batengana jotzea. Bi funtzio mota:
- A: BSU-ei beraien helburu estrategikoak lortzera bideratuko dien kontsultore-sistemetan jakitunen lanak. Diseinaturiko sistemetan emandako formazio lanak.
- B: Ohizko eta kritikoak diren errekurtsoen asignazioa.
Zuzendaritzaren Papera
Konpetentziak identifikatu eta kudeaketa eredua diseinatu. Konpetentzien garapenerako marko egokia ziurtatu. BSU-ek lana ondo egiteko behar dituzten bitartekoak erraztu. BSU-ak innobatu eta garapenerako jarduerak egiteko esparruak erraztu. Bezero produktu berriei oinarrizko konpetentzien aplikazioa erabaki.
Talde Autokudeatuen Kontzeptua
Kudeaketa eta bere hobekuntza kudeatzeko erantzukizuna konsentsuz eta banaketan oinarrituz funtzionatzen duen langile talde batean datza. Taldea, bakoitzaren ahalmenak garatzeko ingurunea da. Langileek eta langileengatik kudeaturiko ondorengo ezaugarriak batzen dituen ebaluaketa sistema bat eduki beharko luke: produktibitatea/eraginkortasuna, kalitatea/defektiboa, hobekuntza ideiak. Perfil aniztasun beharra horrek taldea kohesionatzen du, hornitzaile bezero harremanak sinplifikatzen ditu, taldearen efizientzia gehitzen du, langileen lana aberasten du, retribuzio igoera bat suposatu lezake.
Autokudeaketaren Funtzionamenduaren Ezaugarriak
Produktuari balioa eransten dioten erantzukizunak taldearen esku hartzen ditu, ahal duen neurrian. Arazoaren funtsezko zergatiaren bilatze azkarra erabiltzen dute gertutasuna medio, akatsak detektatzeko sistema gisa.
Mota Arrunta
- Kudeatzaile taldea: hobekuntzaren kudeaketa eta funtzionamenduaren egitura finkatzearen erantzule da. Funtzioak: negozioaren ikuspuntu global bat mantendu, hobekuntzaren sistematizazioa, giza baliabideen dedikazioa kudeatu.
- Hobekuntza taldea: BSU/MF-ren beharrizanei erantzuna ematearen erantzulea, erantzuna oinarrizko helburuetara bideratua.
Kudeatzaile Taldeari Erantzunkizun Transferentzia
Egokitua: taldekideen mailari eta prozesuaren ezaugarriei. Transferitu beharreko aspektuak: programaren jarraipena, erreferentzi aldaketa, lantegiko materialaren kudeaketa, erreminten kudeaketa, arazoen kudeaketa.
MIGRAZIOA: Unitateen bakoitzaren autonomia ahalik eta azkarren bilatu. Taldea helburuekin identifikatuta eta kohesio/polibalentzia maila minimoa. Kudeatzailea dinamitzaile/tenkatzailea eta errazlea. Oinarrizko konpetentzien garapena planifikatu. Migrazioan bi fase daude: 1) Departamentutik BSU-ra eta 2) BSU-tik mini konpainiarartekoa.