Publicitat i Propaganda: Estratègies i Elements Clau
Enviado por Chuletator online y clasificado en Plástica y Educación Artística
Escrito el en catalán con un tamaño de 14,52 KB
LA PUBLICITAT: forma de comunicació que pretén transmetre una idea o valor sobre un producte amb la finalitat de persuadir perquè dugui a terme una acció concreta.
PROPAGANDA: divulgació d’idees, doctrines, creences...
Objectius: aconseguir adeptes a través del suport de la seva opinió i la seva proposta conductual.
Ambits:
- religió
- política
- social
- filosòfic
Tipus:
- blanca: informació clara i transparent que es sap qui difon la informació.
- gris: no queda clara la font, genera dubtes sobre la veracitat de la informació.
- negra: clandestina o l’emissor està falsificat. El missatge pot ser o no veraç.
També es propaganda negra cartes, que es divulguen a través de les xarxes socials i on s’expliquen falsedats referides habitualment a grups... Continuar leyendo "Publicitat i Propaganda: Estratègies i Elements Clau" »