Anàlisi de Mercat i Estratègia de Màrqueting: Eines Clau
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,2 KB
Funcions de l'Àrea Comercial: Anàlisi i Estratègia
Què és el Màrqueting?
El màrqueting és una eina empresarial que serveix per satisfer les necessitats dels clients a canvi d'un benefici. Així, constarà d’una fase d’estudi de mercat, la definició d'objectius i un pla d’acció: el màrqueting mix.
Segmentació del Mercat
És clau segmentar el mercat en funció de diversos criteris, com ara demogràfics i psicològics. Sovint es fa servir una segmentació multicriteri. A banda del client, cal analitzar altres variables que influeixen en el funcionament de l’empresa: demanda, competència, proveïdors, estratègies, etc.
Eines Principals per a l'Anàlisi de Mercat
Els principals instruments per analitzar el mercat són:
- Enquestes: