San agustin
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Filosofía y ética
Escrito el en vasco con un tamaño de 1,82 KB
ZORIONAREN BILA:egiaren bila egindako ahalegin sutsuak markatuta dago aren bizitza.Bilaketa horren ondorioz, haren bizitzaren orientazio filosofikoa zehastu zen:zorionaren bila filosofiaren edo erlijioaren bidetik baino ez zen aritu.Manikeismora hurbildu zen garaian bi kezka nagusi sortu zitzaizkion jainkoa eta gaizkia.Agustinek zalantzan jarri zituen sinesmen manikeoak.Arrazoiaren aukerak nahasi egin zuen eta akademia berriaren eszeptizismoaren doktrinari atxiki zitzaion.Gauza guztiak zalantzan jarri behar dira eta ez dago gizakiak uler dezakeen egirik.Zalantza: inork zalantzan jartzen ahal du bizi denik?zalantzarik badu bizi da. zalantza eszeptikoaren bidez zalantzan jartzen zen agerikoa ez den erralitate oro.agustin ohartu zen inguruko errealitateak kontingenteak direla:jaio egitn
dira, hil eegitn dira.errza da zentsumenekin huts egitea.beraz, ezin zaie izatea eman ikusten diren errealitatei, baina zalantzarik baldin badut bizi naiz.Barnetasuna eta egia oroimena Agustinek dio oroimenean eta gizonarengan berarengan dagoela egia eta egia hori jainkoa bera dela.honen ustez, jainkoa bera da zoriona baina agustinek aurkitzen duen jainkoa ez da platonikoa.izateaz harago dagoen jainko neoplatonikoaren aurka,agustinek jainko kristaua ekarri zuen berriro.nere gauzarik barne barnekoena da.EZAGUTZA ARRAZOIA ETA FEDEA
dira, hil eegitn dira.errza da zentsumenekin huts egitea.beraz, ezin zaie izatea eman ikusten diren errealitatei, baina zalantzarik baldin badut bizi naiz.Barnetasuna eta egia oroimena Agustinek dio oroimenean eta gizonarengan berarengan dagoela egia eta egia hori jainkoa bera dela.honen ustez, jainkoa bera da zoriona baina agustinek aurkitzen duen jainkoa ez da platonikoa.izateaz harago dagoen jainko neoplatonikoaren aurka,agustinek jainko kristaua ekarri zuen berriro.nere gauzarik barne barnekoena da.EZAGUTZA ARRAZOIA ETA FEDEA